Zamieszczone przez fernando
Jeszcze jedno pytanko o virusa TDI (proszę o wyrozumiałość)
Zwiń
X
-
Jeszcze jedno pytanko o virusa TDI (proszę o wyrozumiałość)
Witam
Sorki wielkie, wiem, że ten temat jest już praktycznie wyczerpany i chcę zaznaczyć, że dużo na forum OCP korzystałem z opcji SZUKAJ (tak więc nie denerwuj się szkoda) ale mam jedno pytanko na które jednoznacznie nie mogłem znaleźć odpowiedzi:
- posiadam typowy silnik TDI 90 KM (ALH), chcę delikatny soft na poziomie 117-118 KM i około 280 Nm. Dostałem propozycję wgrania podobno typowego programu z zagranicy za rozsądne pieniądze, ale niestety bez hamowni. Pytanko moje brzmi, czy ten silnik jest już na tyle podstawowy i bazowy, że softy na poziomie wyżej podanych przeze mnie parametrów są znane, standardowe i ogólnodostępne, że nie trzeba nic potem dostrajać, ani robić żadnych dodatkowych korekt na hamowni. Dodam tylko, że ta zmianę zrobi mi elektronik z dobrego ASO. Czy może lepiej jechać na hamownię przed i po (ale wiąże się to z wydatkiem około 350 - 400PLN). Z góry dzięki za podpowiedzi.Pozdrawiam - grzela07
-
-
masz taki soft, jaki możesz mieć, więcej mocy wymaga modyfikacji mechanicznych. Poza tym nie ma programów uniwersalnych, bo każdy silnik jest trochę inny. Poszukaj dokładnie, wielu kolegów wypowiadało się na ten temat. Jak Ci szkoda 400pln na hamownie to lepiej nie rób nic, bo naprawa może być dużo droższaTDI ASV 140KM 300Nm
Komentarz
-
-
grzela07, szpec to ze mnie żaden ale wydaje mi się, że dopóki nie pojedziesz na hamowanie to nie będziesz wiedział ile masz po programie a ile miałeś przed programem ...
A może masz gratis od fabryki i nie masz w serii 90KM tylko 100KM.
Podejrzewam, że można wgrać jakiś podstawowy soft i tyle, mocy przybędzie jak po zwykłym boxie ale co dalej to znak zapytania, i czy będzie
Zamieszczone przez grzela07117-118 KM i około 280 Nm.
Tak myślę, ale może się nie znam ... :diabelski_usmiech
[ Dodano: Pon 12 Sty, 09 21:23 ]
Zamieszczone przez grzela07ale wiąże się to z wydatkiem około 350 - 400PLN
no i oczywiście wiedzieć co się ma pod maskąNie dyskutuj nigdy z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem ...
Komentarz
-
-
Ale właśnie o to chodzi, że z tego co czytałem to nie opłaca się robić więcej niż te 118 w ALH, bo sprzęgło może nie wytrzymać. Ale tu nie chodzi o samą hamownię (bo rzeczywiście 400 PLN przy możliwości zepsucia czegoś to żadny koszt), myslałem, że te DELIKATNE przeróbki to taki standardowy lajcik, bez żadnych wysiłków i hamownia do tego nie jest potrzebna. Ale dzięki Paweł T za infoPozdrawiam - grzela07
Komentarz
-
-
A może masz gratis od fabryki i nie masz w serii 90KM tylko 100KM.
Masz chyba rację zurcio co do sprawdzenia, przynajmniej bedzie pewność. O hamowni jak najbardziej myślałem żeby to sprawdzić ale później. No ale chyba trzeba będzie to zrobić od razu. Dzięki
[/quote]Pozdrawiam - grzela07
Komentarz
-
-
tak naprawdę, to nie ma większego znaczenia czy i jaki masz gift, po prostu bez hamowni ja tego nie widzę, chociaż moje BKD nigdy nie było hamowane :lol:
(tyle, że z zupełnie innych względów, no i nie wgrywałem jakiegoś uniwersalnego wynalazku...)saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Dla mnie najwieksza satysfakcja jazdy octavią to jej bezawaryjność i spalanienie ma sensu kręcić jak boisz sie o sprzegło czy o turbinkę. A jak robić coś to tylko pożądnie bo zaoszczedzisz na virusie a póżniej wydasz na naprawy silnika, sprzęgła czy skrzyni ...
Dlatego jak dla ciebie satysfakcja z jazdy to but to rób wirusa ALE W POŻĄDNEJ FIRMIE i zapłać wiecej bo warto na tym nie oszczędzać a o tym powiedzą ci wszyscy na tym forum pozdrawiamOCTAVIA 1.9TDI agr kombi
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=379656#379656
MOJE CAR AUDIO
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=25068
Komentarz
-
-
W alh jest turbo ze zmienna geometria. Na seryjnych wtryskach raczej tyle paliwa nie podlejesz by turbo mialo sie rozwalic ale jak np juz jest lekko przypieczone a tunera fantazja poniesie i limitery pozdejmuje (tak tak widzialem takie kwiatki) to lopatki w wydechu a olej w cylindrach.....
Nikt Ci nie powie czy mozesz lekki soft wgrac bez konsekwencji....generalnie tak bo ALH to prosty motor. Problem bedzie jak wlasnie mechanika juz nie gra do konca....a tego nawet hamownia Ci nie powie- predzej diagnostyka.pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
-
Nie robisz dużych przebiegów na to wygląda, także dbaj o to by kręcić systematycznie auto, uchronisz turbo przed zapieczeniem kierownic i problemem z regulacją doładowania
Przed programem koniecznie logowanie, często auta są zamulane i potrafią padać turbiny w 3 latkach po 50 kkmwww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MierzejWitam, a jak modyfikacje w ALH maja sie do AGR'a. Tez mozna bawic sie z wtryskami od ASV itd..? Jaka roznica pomiedzy tymi silnikami?
ALH ma turbo VNT i jego sprzęgło uchodzi za słabszesaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MierzejWitam, a jak modyfikacje w ALH maja sie do AGR'a. Tez mozna bawic sie z wtryskami od ASV itd..? Jaka roznica pomiedzy tymi silnikami?
AGR sa przyjemnie jak wtryski 216 zalozyc chociaz na ASV tez daja rade :wink:pozdrawiam
Diagnostyka i tuning
hybrydowe wtryski i turbiny
programy na ulice jak i do sportu
Serwis mechaniczny aut koncernu VAG
www.tune-up.pl
HAMOWNIA PODWOZIOWA - POMIARY MOCY GDANSK
Komentarz
-
Komentarz